اتحادیه هواداران سایبری سپاهان اتحادیه هواداران سایبری سپاهان عاشقان سپاهان
عاشقان سپاهان
اخبار و مقالات و تحليلها درباره باشگاه سپاهان و ورزش استان اصفهان

 طلایی‌پوشان با فاصله زمانی کمی بعد از باخت ۴-۲ در آسیا، مهیای جدال با تیم نفت تهران شده‌اند که به دنبال گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست.

 
لیگ برتر باشگاه‌های ایران- جام خلیج‌فارس
 
هفته سی و یکم
 
شنبه ۱۷ فروردین‌ماه ۱۳۹۱- ساعت ۱۷:۳۰
 
سپاهان اصفهان – نفت تهران
 
نتیجه بازی رفت: نفت تهران ۳- سپاهان اصفهان ۴
 
 
 
سپاهان متفاوت‌ترین بازی خود در هفته سی ویکم لیگ برتر را در شرایطی برابر نفت تهران برگزار می‌کند که با 59 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و همچنان جدی‌ترین تعقیب‌کننده استقلال است.
 
طلایی‌پوشان بعد از کلنجار رفتن بر سر تاریخ دیدار جام حذفی در مرحله نیمه‌نهایی با استقلال تهران بالاخره بعد از یک دیدار ماراتن‌گونه 120 دقیقه‌ای در ضیافت پنالتی‌ها توانستند بر رقیب سرسخت خود به برتری دست پیدا کنند و فینالیست شوند. زردپوشان با تن‌های خسته و فرسوده در حالی گام به هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گذاشتند که علیرغم برتری ده دقیقه ابتدایی در مصاف با نماینده شهر جده به نوعی خستگی را در ساق‌های خود حس کردند و قافیه را در دیار نصف‌جهان بد جوری به رقیب تمام حرفه‌ای خود واگذار کردند.
 
حالا طلایی‌پوشان با فاصله زمانی خیلی کم مهیای جدال با تیم نفت تهران شده‌اند که به دنبال گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست. نفتی‌ها که از اواخر اسفندماه از مسابقات رسمی لیگ فاصله گرفته‌اند با چند روز استراحت و تنها یک دیدار تدارکاتی در تکاپو هستند تا سه امتیاز دیدار با مدافع عنوان قهرمانی را به 48 امتیاز اندوخته خود اضافه کنند. نفت تهران دیدار رفت خود در تهران را با نتیجه 4-3 به طلایی‌پوشان در یک دیدار دراماتیک‌ واگذار کردند.
 
دوئل استاد و شاگردان
 
از آنجایی که تعدادی از بازیکنان سابق ذوب‌آهن همچون شهاب گردان، فرشید طالبی، علی احمدی و محمدرضا خلعتبری طی سال گذشته در تیم ذوب‌آهن با سرمربیگری ابراهیم‌زاده مشغول کار بودند اکنون با آشنایی از تفکرات یکدیگر می‌توانند دیداری مهیج و تماشایی را در فولادشهر به نمایش بگذارند.
 
آرزوی قلبی ابراهیم‌زاده
 
بدون شک منصور ابراهیم‌زاده در برابر تیم سابقش در تلاش است تا شایستگی‌های خود را به رخ مدیران ارشد باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بکشد تا در آینده به آرزوی قلبی خود که همان رسیدن به سکان هدایت تیم سپاهان است برسد. از این رو منصور ابراهیم‌زاده که یک مربی تاکتیک‌پذیر است و اعتقادات خاصی در زمینه مربیگری دارد دوست دارد در روزهایی که آب زاینده‌رود جاری و ساری شده بتواند تیم اول شهرش را با شکست مواجه کند.
ترکیب احتمالی سپاهان:
شهاب گردان-اروین بولکو-طالبی-سوشاک-حاج صفی-پاپی-ابراهیمی-جهان عالیان-جمشیدیان-سوکای-خلعتبری


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در تاريخ شنبه 17 فروردين 1392برچسب:, توسط سيدعليرضاسجاد